Rachel Van Dyken "Elita"


TYTUŁ: Elita
SERIA: Eagle Elite
AUTOR: Rachel Van Dyken
DATA WYDANIA: 24.07.2019 r.
WYDAWNICTWO: Kobiece


Witajcie Kochani!!
Mam dzisiaj dla Was prawdziwą petardę!!! Rachel Van Dyken właśnie debiutuje na naszym rynku wydawniczym i uwierzcie mi na słowo, że warto zainteresować się powieściami tej autorki. Jestem przekonana, że styl pisania Rachel może się Wam spodobać, ponieważ pisze ona zwięźle, a zwroty akcji, które wprowadza do swoich historii, sprawiają, że tę książkę chce się czytać i wtedy o nudzie należy zapomnieć.
A o czym jest książka Elita??
„Tracey Rooks wygrywa stypendialną loterię i rozpoczyna naukę w prestiżowej prywatnej szkole. W Eagle Elite ma do czynienia z ze wszystkim, czego do tej pory nie znała: przepychem, hierarchią i… nienawiścią. Dlaczego ta zwykła dziewczyna z farmy przyciąga uwagę wszystkich?
Nixon to to przywódca Elektów, najpotężniejszej grupy w szkole. Nie możesz na nich patrzeć, nie możesz się do nich odzywać, nie możesz nawet oddychać w ich towarzystwie. Chyba, że ci na to pozwolą.
Chociaż z początku Tracey i Nixon się nie dogadują, to zaczyna między nimi iskrzyć. W ich otoczeniu są jednak osoby, którym się to nie podoba. Związek tych dwojga jest zbyt ryzykowny. Może ujawnić tajemnice, których Tracey miała nigdy nie poznać.
Czy znalazła się w Eagle Elite przypadkiem i czy ta szkoła jest miejscem dla niej?”
Książka Elita pod pewnymi względami przypomina mi serię Elite Kings Club od Amo Jones. Dlatego też, jeżeli lubicie Srebrnego łabędzia, to bardzo prawdopodobne jest to, że pokochacie też powieść napisaną przez Rachel Van Dyken. Obydwie te serie są bardzo do siebie podobne, ale zarazem różnią się tak diametralnie.  
Kiedy zaczęłam czytać Elitę, to nie mogłam oderwać się od tej książki. Ta powieść potrafiła trzymać mnie w napięciu, momentami ta historia była przerażająca, ale również odnajdziecie w niej wątek romantyczny albo humorystyczny. Muszę przyznać, że ta autorka zaintrygowała mnie tymi tajemnicami, które były skrywane w tej szkole, bo budziły one we mnie niepokój. Chciałam za wszelką cenę dowiedzieć się wszystkiego o grupie Elektów oraz tego co oni zatajają przed innymi osobami, a w szczególności przed Tracey.
Na samym początku, jakoś ta historia mi nie leżała, ponieważ irytowała mnie właśnie grupa Elektów. Ich zachowanie było dla mnie karygodne i niezrozumiałe, nie mogłam tego pojąć, jak ta grupa mogła podporządkować sobie wszystkich dookoła. Wraz z rozwojem akcji okazuje się, że to wszystko ma swoje uzasadnienie i wtedy to wszystko nabiera sensu. Utworzenie grupy Elektów, którzy są „ponad prawem”, dało też podstawę do stworzenia relacji hate – love pomiędzy Nixonem a Tracey, której jestem ogromną fanką. Może i w tej książce nie pojawiają się gorące sceny erotyczne, pomiędzy parą głównych bohaterów, ale chemia pomiędzy nimi robi całą robotę. 
Rachel Van Dyken nie wykreowała idealnych postaci, ponieważ mają one swoje wady, jak i zalety. Ci bohaterowie potrafią być bardzo irytujący, a ich zachowania, według mnie, nie należą do normalnych. Bywają momenty w tej książce, gdzie postacie męskie są bardzo przerażające i nie można pojąć, dlaczego tak właśnie postępują. Jednak każdy z bohaterów Elity, odgrywa ważną rolę w tej historii, więc ich zachowania są adekwatne do sytuacji, w której się znaleźli. Może i uznacie mnie za szaloną, ale jestem zachwycona tymi postaciami.
Podsumowują, książka Elita zapowiada naprawdę dobrą serię, która będzie trzymać czytelnika w napięciu, aż do ostatniego tomu. Osobiście jestem zafascynowana tą historią, ponieważ uwielbiam, gdy w powieściach pojawiają się mroczne sekrety, które momentami powodują szybsze bicie serca. Rachel Van Dyken idealnie gra na emocja czytelnika, ponieważ potrafi zaskoczyć go, jakąś nowiną w nieoczekiwanym momencie. Jednak nie da się też zaprzeczyć, że w tej książce pojawiają się kuriozalne sytuacje, przez to cała ta historia troszkę traci w moich oczach. Mi osobiście ta powieść się podobała, ponieważ uwielbiam takie klimaty, jakie ona reprezentuje i już nie mogę się doczekać, kolejnej części tej serii.
Książka Elita otrzymuje ode mnie 5 gwiazdek.


Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Za egzemplarz do recenzji chciałabym serdecznie podziękować Wydawnictwu Kobiecemu.





Komentarze

Popularne posty