Katy Evans "Magnat"




TYTUŁ: Magnat
SERIA: Manhattan
AUTOR: Katy Evans
DATA WYDANIA: 13.03.2019 r.
WYDAWNICTWO: Kobiece


Witajcie Kochani!!
            Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak ogromnie się cieszę, że mogę dzisiaj Wam zaprezentować pierwszy tom serii Manhattan od cudownej Katy Evans. Przy okazji recenzji książki Mr. President wspominałam Wam, dlaczego kocham powieści tej autorki, więc nie będę się tutaj powtarzać. Nie wiem tylko, jak to się dzieje, ale Katy pisze tak różnorodne historie, które za każdym razem do mnie przemawiają, a przez co staję się momentalnie ich ogromną fanką. Jestem też przekonana, że przyszłe książki tej pisarki, również skradną moje serce i będę się nimi zachwycać.
            A o czym jest Magnat??
            „Ambitna dziewczyna, która pragnie sukcesu i potężny biznesmen o sercu z kamienia.
Bryn Kelly zna Aarica Christosa z czasów licealnych. Wtedy połączyła ich przyjaźń, która być może przerodziłaby się w coś więcej, gdyby Bryn na to pozwoliła. Jednak nic z tego nie wyszło, a każde z nich poszło własną drogą.
            Teraz Bryn jest już dorosła i marzy o rozwinięciu swojego pomysłu na biznes. Wie, że Aaric mógłby jej w tym pomóc. W końcu to najbardziej wpływowy biznesmen na rynku nieruchomości w Nowym Jorku, od którego może zależeć powodzenie jej start-upu lub jego dotkliwa porażka.
            Jednak Aaric słynie nie tylko z dobrego nosa do interesów. Jest także bezwzględnym i niezwykle pamiętliwym mężczyzną. A do tego diabelnie przystojnym.”
            Muszę się Wam przyznać, że naprawdę dobrze czytało mi się historię przedstawioną w Magnacie. Miałam pewne obawy, że autorka nie podoła wysokiemu poziomowi, który sobie narzuciła przy okazji poprzednich powieści. A tutaj czytelnik otrzymuje romantyczną historię miłosną, która wciąga od pierwszej strony. Katy Evans potrafi pobudzić w czytelniku wiele emocji, tych pozytywnych, jak i tych negatywnych. Książka Magnat to bardzo intensywna opowieść, która całkowicie mnie pochłonęła i już nie mogę się doczekać, czym zaskoczy nas ta autorka w kolejnych tomach tej serii. Zdaję sobie sprawę, że następne książki będą poświęcone innym bohaterom, ale liczę, że gdzieś jeszcze przewinął się w nich postacie Aarica i Bryn, których bardzo polubiłam.
            Magnat to książka, która opowiada o dawaniu sobie drugiej szansy. Przeszłość głównych bohaterów była naznaczona różnymi tragediami, utraconymi okazjami oraz tajemnicami, które jak wiadomo wszystko potrafią zniszczyćAaric i Bryn, dzięki wyciągnięciu wniosków z popełnionych błędów, znajdują się w takim momencie życia, w którym od dawna chcieli się znaleźć. Wybaczają sami sobie i  odpuszczają to, na co nie mają wpływu, dzięki czemu mogą ruszyć dalej.
            Bryn to piękna oraz silna młoda kobieta, która momentami bywa również bezczelna. Otrząsa się po tragediach, które naznaczyły jej dwudziestokilkuletnie życie. Uparcie dąży do spełnienia swojego marzenia, którym jest jej własny biznes. Muszę, jednak stwierdzić, że na początku tej historii Bryn troszkę mnie irytowała, ponieważ była zafiksowana na punkcie pieniędzy, które chciała otrzymać na rozkręcenie star-upa, a nie zwracała uwagi na inne rzeczy, na całe szczęście później się ogarnęła i ją polubiłam.
            Sama nie wiem, co mogę Wam powiedzieć o Aaric’u, ponieważ od niego emanuje siła, której ciężko się oprzeć. Bez wątpienia ten bohater to spełnienie marzeń niejednej kobiety. Jest on błyskotliwy, troskliwy i bardzo przystojny, nawet z tym nosem 😉 Aaric to mężczyzna, który wie, co chce osiągnąć w interesach, jak i w życiu prywatnym. Muszę się przyznać, że odnajduję w nim cząstkę Malcolma z Manwhore. Uwielbiam Aarica!!!
            Tak, jak przystało na Katy Evans to i w Magnacie nie mogło zabraknąć scen erotycznych. Nie wylewają się one z każdej strony tej książki, ale gdy już się pojawiają, to są bardzo gorące i zmysłowe. A chemia pomiędzy dwójką głównych bohaterów jest niemalże namacalna.
            Magnat to książka, która szturmem wdarła się do mojej głowy oraz mojego serca. Uwielbiam historie, które ukazują, jak ważne jest danie sobie drugiej szansy i wyciąganiu wniosków z popełnionych błędów. Katy Evans ponownie udowodniła, że potrafi pisać romantyczne książki, które są ciekawe i wciągają od pierwszych stron. Jednak ja czuję mały niedosyt, ponieważ wiele pytań, które narodziły się w mojej głowie podczas czytania Magnata zostało bez odpowiedzi. Mimo to uważam, że ta książka to świetny wstęp do bardzo dobrej serii.
            Ode mnie książka Magnat otrzymuje 5 gwiazdek.

Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Za egzemplarz do recenzji chciałabym serdecznie podziękować Wydawnictwu Kobiecemu.

Komentarze

Popularne posty