Eve Jagger "Knox"




TYTUŁ: Knox
SERIA: Sexy bastard
AUTOR: Eve Jagger
DATA WYDANIA: 22.03.2018 r.
WYDAWNICTWO: Kobiece


Witajcie Kochani!!
Nawet nie wiecie, jak jest mi smutno, że dzisiaj przychodzę do Was z recenzją przedostatniej części Sexy Bastard. Nie wiem czemu, ale tę serię czyta mi się naprawdę lekko i żałuję, że zbliża się ona ku końcowi. Mam jednak nadzieję, że Ci co jeszcze jej nie czytali to się skuszą i po nią sięgnąć, bo uważam, że warto ją przeczytać. 
Kochani, jeżeli po dzisiejszej recenzji stwierdzicie, że chcecie zacząć swoją przygodę z Sexy Bastard, akurat od tej książki, a nie czytaliście poprzednich części, to nic straconego. Książkę Knox można czytać, jako samodzielną historię, ponieważ każdy tom tej serii opowiada o losach nowej pary. Aczkolwiek uważam, że warto sięgnąć po poprzednie dwie części, bo spędzicie z nimi miło czas.
Eve Jagger z książki na książek jest coraz lepsza, aż się boję sięgnąć po Jacksona, ale i tak to zrobię, bo jestem ciekawa, co słychać u moich ulubieńców. Bardzo się cieszę, że w Polsce zostały wydane książki tej autorki i że mogłam poznać te cudowne historie. Zdaję sobie sprawę, że ta seria nie wyróżnia się w żaden sposób na tle innych historii z tego gatunku, ale jakoś polubiłam tych wszystkich bohaterów i kocham ten klimat, który panuje w Sexy Bastard. Boże, jak ja dzisiaj przynudzam, sorry kochani to może przejdę już do tego o czym jest książka Knox.
Cooper Knox jest baseballistą i trafia on z New York Yankees do Atlanta Braves, czyli do miasta gdzie wraz z przyjaciółmi posiada sieć klubów. Ale jest jeszcze jeden powód który przyciąga Knoxa do Atlanty. Nie może on przestać myśleć o swojej noworocznej, gorącej randce. Liczy, że uda mu się ponownie spotkać tajemniczą dziewczynę, która nie podała mu swojego ani swojego numeru, ani nazwiska.
Los jednak sprzyja seksownemu baseballiście i na jego drodze staje ponownie tajemnicza dziewczyna. Okazuje się, że jest ona młodszą siostrą, jego partnera biznesowego, a zarazem najlepszego przyjaciela. I właśnie te drobny szczególik, powoduje, że Shelby jest zakazanym owocem dla sportowca.
Obydwoje zdają sobie z konsekwencjami, jakie może spowodować ich związek, dlatego decydują się na potajemne schadzki. Z każdym takim spotkaniem rodzą się kolejne tajemnice i kłamstwa, jednak to one zbliżają Shelby i Knoxa do siebie coraz bardziej. Co się stanie, gdy ich sekret ujrzy światło dzienne??
 Knox to historia, która bardzo szybko Was pochłonie. W tej części pojawia się o wiele więcej emocji niż w Hard czy też w Cash. Nie twierdzę, że poprzednie części były z nich wyprane, bo bym skłamała. Jednak ta większa ilość emocji, która pojawia się w książce Knox jest wywołana przez pojawiające się w niej tajemnice, które mogą wyrządzić krzywdę osobom, na którym zależy głównym bohaterom.
Zauważyłam też, że o wiele bardziej podobają mi się książki, w których jest przedstawiona historia z punktu widzenia zarówno kobiety, jak i mężczyzny, ponieważ możemy wtedy poznać perspektywę widzenia obojga bohaterów na pewne sprawy. Uważam, że Eve Jagger ten styl bardzo fajnie wyszedł, ponieważ widać różnice w toku rozumowaniu płci pięknej, jak i tej brzydkiej.
Muszę też przyznać, że bardzo polubiłam parę głównych bohaterów. Shalby postrzegam, jako kobietę o bardzo silnej woli oraz ogromnej inteligencji. Natomiast Knoxa uwielbiam za to, że zawsze dba o osoby, na których mu zależy. Nie muszę też wspominać o tym, że jak na prawdziwego sportowca przystało potrafi walczyć o swoje.
        Troszkę ubolewam, że w tej książce brakuje odrobinę więcej dramatyzmu. Oczywiście pojawiły się dramy, ale dla mnie to za mało. Czytelnik w bardzo łatwy sposób może przewidzieć zakończenie tej historii, więc to jest ogromny minus. W sumie podobne wrażenia miałam po przeczytaniu książki Cash (link do recenzji).
            Pomimo przewidywalności to ta historia bardzo przypadła mi do gustu. Była ona zabawna, momentami seksowna i bardzo interesująca. Ja przez całą tę książkę kibicowałam Shelby i Knox’owi, aby ten związek przetrwał i otrzymał błogosławieństwo Jacksona. 
            Możecie być pewni, że czytając książkę Knox będziecie się świetnie bawić. Ta historia otrzymuje ode mnie 4,5 gwiazdki, za swoją przewidywalność oraz pewne zachowanie Knox'a.


Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Komentarze

Popularne posty