Eve Jagger "Sexy Bastard. Cash"

TYTUŁ: Sexy Bastard. Cash
SERIA: Sexy Bastard
AUTOR: Eve Jagger
DATA WYDANIA: 23.11.2017 r.
WYDAWNICTWO: Wydawnictwo Kobiece


            Minęło już troszkę czasu, od kiedy to miałam przyjemność przeczytać pierwszy tom serii Sexy Bastard. Książka Hard, okazała się strzałem w dziesiątek, ponieważ łączyła wiele cech które uwielbiam w literaturze kobiecej. Dlatego też pochłonę historię Rydera i Cassie w kilka godzin. Podobnie było z Cash’em, ale niestety nie udało mi się tego zrobić w jeden dzień😭
Muszę się przyznać przed Wami, że bardzo przypadł mi do gustu styl Eve Jagger, która w mistrzowski sposób wykreowała przesiąknięte erotyzmem napięcie pomiędzy głównymi bohaterami, co spowodowało, że w niektórych scenach na moich policzkach pojawiały się wypieki. Natomiast jeżeli chodzi  o postacie z jej powieści, to możecie być pewni, że na bardzo długo zapiszą się one w waszej pamięci. Ci bohaterowie nie są one nijacy, według mnie są bardzo wyraziści i charakterystyczni.

„Chcesz spróbować czegoś nowego. Czegoś, co pozwoli ci się wyluzować. I po to ja tu jestem.”

W tej części poznajemy losy seksownego barmana Casha Gardnera, który jest typowym kobieciarzem, a związki nie są czymś w co chce się bawić. Potrafi on rozszyfrować jakiego drinka ma zaserwować nowopoznanej kobiecie i wie, co chciałaby z nią zrobić w swoim łóżku. Jest obdarzony ogromnym poczuciem humoru, co spowodowało, że bardzo często śmiałam się czytając tę książkę. Jednak pod otoczką „Pana zrobię Ci dobrze” kryje się pewna tajemnica, związana z jego przeszłością. Wszystko to sprawia, że Cash wydaje się bardziej niedostępny. Kiedy to już poznacie całą historię jego życia, będziecie pod wrażeniem jego życiowych wyborów, które wywrą na Was ogromne wrażenie. Przynajmniej tak było w moim przypadku 😊

„Savannah to dziewczyna, która nie musi niczego udawać, żeby być piękną. Może zdjąć wszystkie maski, które nosi w pracy, i być po prostu sobą.”

Savannah Sunday młoda pani prawnik, która zajmuję się światem show-biznesu. Ciężko pracuje, aby zasłużyć na wymarzony awans w kancelarii, w której jest zatrudniona od bardzo dawna. Pewien mężczyzna z jej przeszłości złamał jej serce, przez co Savammah popada wir nudnych randek, które czujnie obserwuje Cash za swojego baru. Po każdej nieudanej randce Savy może liczyć na dobrego drinka, przyrządzonego przez seksownego barmana. Oprócz drinka zawsze w gratisie otrzymuje jakiś żart, który powoduje, że zapomina o koszmarnej randce.

„Odsuwam się od Casha i tym razem puszcza moją rękę. To wszystko było udawane. Bycie tak blisko niego uderzyło mi do głowy.”

Każda nieudana randka i każdy zaserwowany drink po niej powoduje, że flirt pomiędzy tą dwójką osiąga coraz to wyższy poziom, który przeradza się w pożądanie. Cash i Savy zatracają się coraz bardziej w tym szalonym układzie. Ona opuszcza gardę i zaprasza go do swojego świata. Zdradza wszystkie sekrety, jest dla niego niczym otwarta księga. Niestety działa to jedynie w jedną stronę. Może i ten kobieciarz dotarł do serca pani prawnik, ale nie potrafi jej opowiedzieć o swojej przeszłości, przez co ich relacja się nieco komplikuje.

„Jednak największy niepokój wzbudza we mnie dziecko na jej biodrze. Ma trzy, może cztery lata, blond włosy i krystalicznie niebieskie oczy, które przypominają mi Casha bardziej, niż bym chciała.”

Jeżeli jesteście ciekawi, jak zakończyła się ta historia to koniecznie po nią sięgnijcie. Mi osobiście ta książka bardzo przypadła do gustu i jestem nią zachwycona. Jest to przewidywalna historia, ale chyba to nie powinno Wam przeszkadzać. Cash jest idealny na zimowe wieczory, ponieważ może rozgrzać Wasze zmysły. Powiem Wam szczerze, że już nie mogę się doczekać kolejnej części tej serii, w której poznamy historię Knoxa. Muszę się przyznać, że przypadł mi do gustu styl kreowania postaci przez Eve Jagger i przypuszczam, że w trzeciej części tej serii bardzo mile mnie zaskoczy ta autorka.
W moim rankingu Cash otrzymuje 5 gwiazdek, ponieważ ta historia była dość przewidywalna i nie było w niej jakiś nieoczekiwanych zwrotów akcji, które uwielbiam.


Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)


Komentarze

Popularne posty