K. Bromberg "Niszczący sekret"



TYTUŁ: Niszczący sekret
SERIA: Mój zawodnik
AUTOR: K. Bromberg
DATA WYDANIA: 20.11.2018 r.
WYDAWNICTWO: EditioRed


Witajcie Kochani!!
            Dzisiaj również mam dla Was recenzję książki, jednej z moich ulubionych autorek i oczywiście mowa tutaj o K. Bromberg. Jestem przekonana, że wielu z Was, podobnie jak ja, swoją przygodę z piórem tej autorki rozpoczęło od genialnej serii Driven, do której cały czas mam ogromny sentyment, pomimo tego, że czytałam ją lata świetlne temu. Uważam, że seria Mój zawodnik jest bardzo interesująca i prawie udaje się jej dorównać kultowemu już Driven. Niszczący sekret jest kontynuacją książki Mój zawodnik i muszę stwierdzić, że stęskniłam się za parą głównych bohaterów tej serii. Ubolewam tylko nad tym, że to już niestety ostatni tom historii miłosnej Scout i Eastona, bo zaczynała mi się ona coraz bardziej podobać. Dobra, nie ma jednak, co rozpaczać i zapraszam Was na moją opinię na temat tej książki ;)
            O czym jest książka Niszczący sekret??
            Scout doprowadziła Eastona do formy po poważnej kontuzji. Tylko, że pozwoliła sobie na wiele więcej niż terapeucie wypada. Zakochuje się w swoim pacjencie, a co najważniejsze jej uczczucie jest odwzajemnione. Aczkolwiek to co połączyło tę dwójkę musiało pozostać ich wspólnym sekretem…
            Easton nie spodziewał się tego, co za jego plecami szykował dla niego szef klubu. Aby obciąć koszty, szefuncio postanawia pozbyć się gwiazdy drużyny, jaką był Easton. Scout, kiedy się o tym dowiaduje musi podjąć jedną z najtrudniejszych decyzji, które zaważą o przyszłości jej ukochanego. Wybiera według niej mniejsze zło i w taki to sposób Easton zmienia klub. Mężczyzna uważa, że jego miłość go zdradziła, podejmującą taką a nie inną decyzję. Jakby było tego mało, jego kontuzja ponownie się odzywa i jego kariera w świecie baseballu zawisła na włosku. A co gorsza, światło dzienne ujrzały brudne sekrety rodzinne, które mogą wiele zmienić w życiu Eastona.
            Historia opisana w książce Niszczący sekret bez wątpienia jest ekscytująca, momentami nawet wzruszająca i jednocześnie chwytająca za serce. K. Bromberg, jak zwykle napisała błyskotliwą opowieść, która jest zabawna, a zarazem można wiele się z niej nauczyć. Ta autorka ma ogromny dar do poruszania niewygodnych oraz trudnych tematów, które dają czytelnikowi do myślenia. Jeżeli chodzi o K. Bromberg to nie można też zapomnieć o pobudzających wyobraźnie scenach erotycznych, czytając je często miałam wypieki na twarzy, chociaż były one napisane ze smakiem. Ta historia momentami jest przewidywalna, ale mi osobiście to nie przeszkadza, bo pojawiały się też momenty, które spowodowały, że nasuwało mi się ma myśl pytanie: WTF???!!!
W Niszczącym sekrecie poznajemy lepiej historię rodziny Eastona i powiem Wam, że musiałam zbierać szczękę z podłogi, gdy dowiedziałam się tego, czego się dowiedziałam (nic nie powiem więcej, bo to byłby spoiler). Kiedy zasiadałam do tej książki, nie sądziłam, że aż takimi rewelacjami może nas uraczyć K. Bromberg. Chociaż w sumie ta autorka jest bardzo nieprzewidywalna, więc niczego nie można brać za pewnik. W końcu w tej książce dowiadujemy się czegoś więcej o rodzicach Eastona, ponieważ po pierwszym tomie tej serii czytelnik wie tylko tyle, że jego matka to alkoholiczka, którą zostawił mąż. Natomiast jego ojciec to wielka gwiazda sportu. A w Niszczącym sekrecie wszystkie karty zostają wyłożone na stół.
Muszę również zwrócić uwagę na to, że bardzo mi się podobało to, jak związek Estona i Scout ewoluował. Genialne w tej historii jest to, jak zostało przedstawione zaufanie, którym się obdarzyli nawzajem główni bohaterowie, gdy wszystkie sekrety zaczęły wychodzić na jaw. To, jak siebie wspierali wzajemnie było cudowne, że momentami można było rzygać tęczą (sorry za określenie, ale taka jest prawda). 
Scout też zyskała dużo w moich oczach, ponieważ po Moim zawodniku nie miałam o niej za dobrego zdania. W tej książce jest ona dojrzalszą postacią, która ma ogromne serce i chcę chronić tych, których kocha. Takie metamorfozy bohaterów w książkach tego typu uwielbiam najbardziej.
Jestem przekonana, że polubicie tę serię, bo jest ona bardzo dobra. Perypetie głównych bohaterów skradną Wasze serca i nie będzie mogli oderwać się od tych książek. Niszczący sekret pięknie zakończył historię Eastona i Scout, ponieważ nawet nie wyobrażałam sobie tak uroczego zakończenia. Czytając tę książkę byłam urzeczona metamorfozą postaci oraz zaufaniem, które narodziło się pomiędzy dwójką głównych bohaterów. Ubolewam, że tak szybko zakończyła się ta seria ponieważ z książki na książkę, zakochiwałam się w niej coraz bardziej. Wszystkie emocje, dramaty, tajemnice oraz oczywiście te cudowne postacie tworzą genialną historię, którą czyta się naprawdę dobrze.
Ode mnie książka Niszczący sekret otrzymuje 5 gwiazdek.


Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Za egzemplarz do recenzji chciałabym serdecznie podziękować EditioRed.





Komentarze

Popularne posty