Penelope Ward "Najdroższy sąsiad"


TYTUŁ: Najdroższy sąsiad
AUTOR: Penelope Ward
DATA WYDANIA: 13.11.2018 r.
WYDAWNICTWO: EditioRed


Witajcie Kochani!!
         Po raz pierwszy po powieść autorstwa Penelope Ward sięgnęłam ponad rok temu i powiem Wam, że nie zrobiła ona na mnie, jakiegoś większego wrażenia. Przyrodni brat był miłym czytadełkiem, który umilał mi drogę do i z pracy. Nie powiem Wam też, o czym była tamta historia, bo jak mówię, jakoś średnio przypadła mi ona do gustu. Potem w moje łapki wpadały dwie książki, które ta autorka stworzyła w duecie z moją ukochaną Vi Keeland, no i byłam w szoku, bo zarówno Drań z Manhattanu, jak i Playboy za sterami skradły moje serce. Dlatego też postanowiłam dać szansę Penelope w solowej odsłonie i sięgnęłam po Najdroższego sąsiada.
            O czym jest też ta historia??
            Jak dotąd poukładane życie Chelsea, runęło niczym domek z kart. Była pewna, że znajduje się w szczęśliwym związku i że jej uczucie jest odwzajemnione. Jednak nie zauważyła momentu, kiedy to miłość jej życia powoli zaczęła ją opuszczać. Po tym, jak zrozumiała, że jej uczucie jest nieodwzajemnione, musiała wszystko zacząć od nowa. Przeprowadziła się do nowego mieszkania, gdzie była skazana wyłącznie na siebie i w dużej mierze na swoje towarzystwo. A świadomość, że Elec już jej nie kocha, niszczyła ją codziennie.
            W pewnym momencie do Chelsea dociera, że potrzebuje pomocy i rozpoczyna sesje telefoniczne z dr Little, która miała pomóc jej stanąć ponownie na nogi. Los chciał, że jedną z takich rozmów usłyszał, przez czysty przypadek jej sąsiad - Damien. I od tego momentu pomiędzy tą dwójką zaczyna rodzić się przyjaźń…
            Ogromnie się cieszę, że dałam kolejną szansę dla książek Penelope Ward. Widzę różnicę pomiędzy Przyrodnim bratem a Najbliższym sąsiadem i muszę stwierdzić, że jestem pozytywnie zaskoczona. Przede wszystkim ta książka była zabawniejsza, gdy czytałam tę historię to towarzyszyło mi podobne uczucie, które miałam podczas czytania Drania oraz Playboya. A przecież te dwie książki kupiły mnie w całości.
            Od samego początku byłam zaciekawiona historią, którą tutaj nam zaserwowała nam Penelope Ward. Fajne było też to, że wszystko toczyło się w fajnym rytmie, przez co nie męczyłam się podczas czytania tej książki. Myślałam jednak, że będzie to nieco inna historia, ale to co dostałam, okazało się znacznie lepsze. 
            Powiem Wam szczerze, że polubiłam postać Damiena od samego początku. Podobała mi się jego tajemniczość oraz sarkazm. Był on prawdziwym sąsiadem z piekła rodem, którego masz ochotę się pozbyć i to jak najszybciej. Takie zachowanie, jednak nie umniejszają przecież tego, że jest seksowny, jak diabli oraz bardzo bystry. Bardzo cenie Damiena za jego szczerość oraz opiekuńczość, ponieważ przez to wydawał się niemalże ideałem.
            Nie mogę powiedzieć, że pokochałam postać Chelsea, jednak ją polubiłam. W jakimś stopniu było mi jej szkoda, bo to co jej się przytrafiło jest czymś nie fajnym. Ubolewam, że nie była ona nieco silniejsza, ponieważ nie musiała by szukać pomoc u innych osób. Pomimo to uważam ją za inteligentną i zabawną kobietę. 
            Według mnie postacie Chelse oraz Damiena były naprawdę dobrze wykreowane. Razem tworzyli fajny duet, który umie sobie wzajemnie pomóc. Bardzo przyjemnie mi się czytało to, jak ta dwójka przechodzi z przyjaciół do pary kochanków, a co najważniejsze nie utracili oni swojej przyjaźni. Również było widać to, że świetnie się czują w swoim towarzystwie.      
           Książka Najdroższy sąsiad to bardzo dobra, a zarazem wzruszająca historia. Budzi ona we mnie wiele uczuć. Bywa ona momentami zabawna, słodka, aby zaraz potem rozpalić nasze zmysły do czerwoności. Ta książka porusza wiele tematów, które mogą dotyczyć każdego z nas i to nadaje jej autentyczności. Pomimo to, podczas czytania tej historii na mojej twarzy bardzo często pojawiał się uśmiech i nie potrafiłam się oderwać od jej czytania.  Mam nadzieję, że pozostałe książki tej autorki również skradną moje serce.
            Ode mnie książka Najdroższy sąsiad otrzymuje 5 gwiazdek.

Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Za egzemplarz do recenzji chciałabym serdecznie podziękować EditioRed.





Komentarze

Popularne posty