Świąteczna magia book tag!!!



To już piąty dzień ze mną i moimi blogmasami. Bardzo długo się zastanawiałam, czego ma dotyczyć ten post. No i do głowy bardzo długo nic mi nie przychodziło. Aż w końcu pomyślałam, że zrobię dzisiaj tag o nazwie "Świąteczna magia book tag". Zapraszam serdecznie na zapoznanie się z moimi odpowiedziami 😉

OCZEKIWANIE: Świąteczne podniecenie jest prawdziwe, której premiery książkowej nie możesz się doczekać?
Na myśl przychodzi mi kilka książek. Jedną z nich niewątpliwie jest „Zakazany układ” od K. N. Haner. Miałam już przyjemność zapoznać się z fabułą tej książki i powiem, że akurat warto czekać na tę książkę, a ja z miłą chęcią przeczytam ją jeszcze raz.  Nie mogę się również doczekać premiery książek Tijan, której książki polecała mi jedna z koleżanek z instagrama, pozdrawiam Cię Weronika. Wiem, że w przyszłym roku na polski rynek wydawniczy trafi nowa seria od K. Bromberg, więc ogólnie będzie się działo.















Świąteczne piosenki: O której książce lub autorze napisałabyś świąteczną piosenkę, bo uważasz, że na to zasłużyła?
            W tym roku do moich rąk trafiło wiele książek autorów, których wcześniej nie miałam okazji czytać. Kiedy pisząc tę notkę, spoglądam na moją biblioteczkę i gdybym miała napisać piosenkę, o którejś książce bądź autorze, która się tam znajduje, to zdecydowałabym się na Vi Keeland. Wybrałam, akurat tę autorkę, ponieważ wszystkie jej książki, które miałam przyjemność czytać w tym roku przypadły mi bardzo do gustu i chciałabym, aby jak najwięcej osób zapoznało się z twórczością tej autorki. Wiem, że w przyszłym roku odbędzie się premiera kolejnej książki Vi i wiem, że będę musiała ją koniecznie zamówić. Mam nadzieję, że „Egomaniac” będzie równie dobry, a nawet lepsza od „Gracza” czy serii MMA Figther.

PIERNICZKOWY DOMEK: Książka w której znajdują się cudowne budowle albo miejsca?
Bardzo długo musiałam zastanowić się nad odpowiedzią na to pytanie. Bo jeżeli miałabym podać jakąś jedną konkretną budowlę to na myśl przychodzi mi tylko Hogwart z serii o Harrym Potterze. 






Jednak jeżeli chodzi o budowle i miejsca jednocześnie to chyba najbardziej podobały mi się one w serii Konsekwencje od Aleatha Romig. Zaczynając od posiadłości Rawlings’ów, a kończąc na prywatnej wyspie.









KOLĘDA: Ulubiony klasyk książkowy, który przeczytałaś lub chcesz przeczytać?
            Jest jedna taka książka, która jest dla mnie klasykiem. I mowa tutaj o „Mistrzu i Małgorzacie” M. Bułhakowa. Według mnie ta książka powinna się znaleźć na liście czytelniczej każdego szanującego się czytelnika. Uwielbiam „Mistrza i Małgorzatę” za nietypowość, bo w jednej książce są opowiedziane dwie różne historie, które są osadzone w innych czasach i realiach, a łącznikiem jest postać Wolanda. Liczę na to i że Wy sięgniecie po tę lekturę.



Świąteczne słodycze: Jaką książkę chciałbyś otrzymać na Boże Narodzenie?
            Moją listę już otrzymał święty Mikołaj i mam nadzieję, że dostanę chociaż część książek, które się na niej znalazły. To by było na tyle w tym temacie, bo nie chcę za dużo zdradzać w tym temacie. Mój święty Mikołaj, wie na jakiej książce zależy mi najbardziej 😉

ŚWIECA W OKNIE: Jaka książka sprawia, że robi Ci się ciepło na sercu?
            Ciepło na sercu robi mi się, gdy czytam serię Driven. Ponieważ bardzo porusza mnie nie tylko historia samego Coltona, ale przede wszystkim to co robi Rylee wobec swoich chłopców. Nie umiem przejść obojętnie wobec krzywdy, która dzieje się dzieciom, a tutaj K. Bromberg opisała smutne historie tych małych mężczyzn i to sprawia, że ta książka jest taka wyjątkowa.

Choinki i dekoracje: Jakie są twoje ulubione okładki książek?
            Jest ich bardzo dużo!!! Przede wszystkim uwielbiam okładki Wydawnictwa Kobiecego oraz Wydawnictwa Ediotiored. Jednak poniżej przedstawiam te, które uwielbiam najbardziej 😉


















ŚWIĄTECZNE ŻYCZENIE: Jakie jest Twoje największe świąteczne życzenie?
            Niby życzeń nie powinno się wypowiadać głośno, ale ja bym chciała mieć o wiele więcej czasu na czytanie książek, bo ostatnio jest to luksus, na który nie mogę sobie zbytnio pozwolić. No i wiadomo chciałabym wygrać szóstkę w totak, aby mogła kupić wszystkie książki, jakie będę tylko chciała 😉


            Mam nadzieję, że ten tag przypadł Wam do gustu. Wiem, że czekacie na jakąś recenzję i obiecuję, że już wkrótce jakaś pojawi się na blogu. Jednak podczas blogmasu, stawiam na lekkie i rozrywkowe notki 😉 To chyba na tyle ode mnie na dziś :*

Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Komentarze

Popularne posty