CHRISTMAS SONGS BOOK TAG


"You're Mean One Mr. Grinch" - czarny charakter, o którym nigdy nie zapomnisz


W mojej pamięci zapisało się kilka takich postaci, bo nie od dziś wiadomo, że czarne charaktery najłatwiej nam zapamiętać. Do głowy przychodziło mi kilka postaci przez co musiałam nieco dłużej zastanowić się nad tą kategorią. Po ogromnej burzy mózgu, którą sobie urządziłam, mój wybór w końcu padł na Catherine Marie London (Rawls), bohaterkę serii Konsekwencje. Ta postać to ten przysłowiowy wilk w owczej skórze!! Ci, którzy czytali wszystkie tomy tej serii wiedzą, jak złą i podłą osobą była Catherine, chociaż często była przedstawiana niemalże jako święta. O tak to najgorszy czarny charakter, jaki mi przychodzi do głowy. Przy niej Lord Voldemort to Pikuś.


"All I Want For Christmas Is You" - książka, którą chciałbyś zobaczyć pod choinką


Jeżeli to ma być książka, której jeszcze nie mam w swojej kolekcji to wybór jest prosty i jest to Siła, która ich przyciąga od Brittainy C. Cherry. Jest to IV tom serii Żywioły i jeszcze nie miałam okazji, go przeczytać i kupić. Natomiast, gdybym miała podać tytuł książki, która gości już na mojej półce to bez dwóch zdań wskazałabym Crashed w zderzeniu z miłością. Ach ta moja słabość do Coltona 😜  


"Rudolph the Red Nose Reinder" - bohater, który przezwyciężył wszystkie przeszkody i uwierzył w siebie


No i ta kategoria mnie zagięła, bo w wielu książkach, które czytam zazwyczaj pojawia się ten motyw, więc jest mi bardzo ciężko wskazać jakiegoś jednego bohatera. Na chwilę obecną na myśl przychodzą mi dwie bohaterki Eva z Dotyku Crossa i  Alayna z Uwikłanych. No, więc gdybym musiała wybierać tylko jedną postać, to mój wybór padłby na tą drugą, bo jednak Alayna nie miała wsparcia matki, tak jak Eva. A brat głównej bohaterki Uwikłanych, często nawalał.


"Santa Claus is Coming to Town"


a) Jaki bohater będzie na szczycie listy po rózgę?
Oczywiście, że Anthony Rawlings!!! Po przeczytaniu pierwszego tomu Konsekwencji, miałam ochotę go udusić gołymi rękoma. Dlatego też uważam, że to on jest najbardziej odpowiednim kandydatem w tej kategorii.
b) Jaki bohater najbardziej zasługuję na prezent?
Remington Tate, bo on zasługuje tylko na prezenty. Wszystkie fanki serii Real na 100% przyznają mi rację.


"Frosty the Snowman" - książka, która sprawia, że się rozpływasz


Jest to cała seria Driven, która opowiada o losach Coltona i Rylee. Jak po raz pierwszy zobaczyłam okładki tych książek, to jakoś nie miałam ochoty po nie sięgnąć. Jednak opis fabuły i pozytywne opinie innych czytelników sprawiły, że się na nie skusiłam. I chwała mi za to, bo tak poznałam mojego pierwszego książkowego męża. Zdecydowanie te książki nigdy mi się nie znudzą, pomimo że czytałam je już wiele razy. Uważam, że każdy powinien zapoznać się z perypetiami Coltona i Rylee.


"Feliz Navidad" - książka, której akcja rozgrywa się w innym państwie, niż w tym w którym obecnie mieszkasz


No cóż, no cóż, no cóż… We wszystkich prawie książkach, jakie czytam to akcja rozgrywa się w innym państwie. Aczkolwiek pierwsze dwa tytuły, które przychodzą mi tak na szybko do głowy to Sen Morfeusza oraz Pierwszy dotyk. Kurde zbliżają się święta, a ja Wam tutaj wymieniam tytuły książek, które opisują mroczne historie. Zdecydowanie, coś ze mną jest nie tak, bo przecież to ma być radosny czas, więc powinnam polecać coś innego. Dobra, może koniec tej mojej rozkminy i przejdę do kolejnej piosenki – kategorii.


"It's the Most Wonderful Time in Year" - książka, którą czytasz w celu wprowadzenia się w świąteczny klimat


I tu Was zaskoczę!!! Ci, co mnie znają lub się tylko orientują to wiedzą, że jestem ogromną fanką erotyków i tym podobnych gatunków. Jednak książka, która wprowadza mnie w świąteczny klimat to Opowieść Wigilijna. Ta historia jest genialna, kurde tylko, że i ona jest poniekąd mroczna. O tak ze mną jest zdecydowanie, coś nie tak!!!!


"Sleigh Ride" - 3 bohaterów, z którymi spędziłbyś święta


Nie może zabraknąć moich dwóch książkowych mężów, z którymi na pewno nie nudziłabym się przy świątecznym stole. I chodzi mi oczywiście o Coltona Donovana z Drivena oraz Sedrick Mills z Miłość w rytmie rocka, który śpiewałby nam kolędy. Natomiast trzecim gościem byłby Rowdy z Naznaczonych mężczyzn. Ten przystojniaczek w ramach prezentu świątecznego zrobiłby mi mój wymarzony tatuaż. Tak z tą trójką święta byłby przecudowne.


"Baby it's Cold Outside" - książka, którą byś podpalił, żeby się rozgrzać


Wiem, że książek nie powinno się palić, bo to jest zbrodnia. Aczkolwiek, na podpałkę do ogniska po kuligu użyłabym cyklu Mimo moich win. Ta seria to jakaś istna pomyłka, tak irytujących i przygłupich bohaterów to jeszcze na oczy nie widziałam, w sumie to widziałam, bo przeczytałam te książki. Istna porażka, więc zdecydowanie użyje Mimo moich win, jako podpałkę, a co mi tam.


"Do you hear what I hear?" - książka, którą musi przeczytać każdy


Oczywiście, że jest to Mały Książe. Jest to tak piękna i tak mądra książka, że każdy powinien się z nią zapoznać. A na dodatek jest to istna skarbnica cytatów. Takich książek powinno być zdecydowanie więcej i bardzo często kupuję tę książkę dzieciakom w prezencie, bo uważam, że mogą się z niej wiele nauczyć.


Mam nadzieję, że podoba Wam się ten tag. Mam nadzieję, że moje plany blogmasowe się udadzą i codziennie otrzymacie ode mnie jakąś notkę, aż do samej Wigilii.


Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Komentarze

Popularne posty