All I Want for Christmas Book Tag / Blogmas #3


1. Którego książkowego bohatera chciałabyś, aby święty Mikołaj zostawił Ci pod choinką?
To jest oczywista odpowiedź. Moim prezentem gwiazdkowym powinien być Coltona Donovana z serii Driven. Wiem, że się powtarzam, ale mam ogromną słabość do tej postaci, a poza tym to mój mąż więc wybaczcie. Dlaczego właśnie Colt?? Bo uwielbia muzykę i szybką jazdę samochodem, a do tego ma ogromne serce. To są jedne z nielicznych cechy jakie lubię u mężczyzn.



2. Z którym bohaterem chciałabyś się pocałować pod jemiołą?
Bardzo trudne pytanie, powiedziałabym, że Colton, ale to będzie nudne i oczywiste. Zastanawiam się nad pewną trójką, jednak boję się, że niekoniecznie ten pocałunek zwaliłby mnie z nóg. Postawię więc na Logana O’Toole z książki Gwiazdor. W końcu jest gwiazdą filmów dla dorosłych, więc wie jak powinno się całować i raczej pocałunek z nim nie byłby traumatycznym przeżyciem.


3. Święty Mikołaj prosi Cię o zrobienie listy 5 książek, które warto podarować w prezencie, jakie to będą tytuły?
 - K. BrombergDriven – zawsze podaję ten tytuł w pierwszej kolejności, jak ktoś mnie pyta jaką książkę polecam. Jeszcze nie słyszałam zażaleń, wręcz przeciwnie. Ta książka zawsze budzi zachwyt.
 - Brittainy C. Cherry -  Powietrze, którym oddycha – ogólnie ta seria jest tak cudowna, że każdą książkę można tutaj polecić. Jednak przy tej części wzruszyłam się niejednokrotnie i dała mi ona dużo do myślenia.
 - Katy Evans – Real – oj tak, nie mogło zabraknąć tutaj historii o cudownym bokserze z podziemia, jakim jest Remington Tate. On potrafi rozgrzać nie jedną kobietę, a czytając tę książkę niejednokrotnie miałam ochotę go przytulić.
 - K. N. Haner Sny Morfeusza – przeglądając mojego bloga ta książka otrzymała najwięcej gwiazdek, czyli to oznacza, że jest warta przeczytania. Bardzo przypadła mi do gustu postać Adama. Ta jego opiekuńczość, powodowała że moje serducho dostawało palpitacji.
 - Max MonroeZłapać milionera – o tak przy tej książce się uśmiałam, jak szalona. Genialne dialogi i zbiegi okoliczności, czego można chcieć więcej.

4. Święty Mikołaj spełnia Twoje życzenie i możesz przeżyć przygodę bohaterki z książki, którą przeczytałaś? Podaj tytuł książki.
Tak się zastanawiałam i chyba chciałabym  trafić do książki J. Daniels - Słodkie opętanie. Dylan Sparks była mistrzynią pakowania się kłopoty i dwuznaczne  sytuacje. O tak, jakbym jakimś dziwnym trafem pojawiła się na ślubie swojego byłego, to też bym chciała zaliczyć taką przygodę w łazience, jak Dylan. A poza tym jest ona właścicielką cukierni, a ja mam ogromną słabość do słodyczy, więc ta książka jest idealna!!!

5. Zapraszasz 10 fikcyjnych postaci na przyjęcie sylwestrowe, które wybierasz?
·         Colton Donovan – zawsze i wszędzie nie ruszam się bez męża😘
·         Sedrick Mills – zapewniłby oprawę muzyczną całej imprezy🎶
·         Dylan Sparks – no ktoś musi zapewnić szamkę, no helo!!🍰
·         Remington Tate – będzie pilnował porządku💪
·         Rowdy – zrobi dla wszystkich tatuaże, których będzie się żałowało na kacu 😝
·         Alayna Withers – urządzi dla nas niezapomnianą imprezę w swoim klubie🎊
·         Chandler Pierce – to dusza towarzystwa, więc on musi być na tej imprezie🍻
·         Haddie Montgomer – z nią mogłabym się zalać w trupa i potem bym tego nie żałowała🍶🍷🍸🍹🍺
·         Sofia Santos - jakby poniósł nas melanż to wiadomo, że jest potrzebny dobry adwokat, który wyciągnie nas z więzienia🙏

·         Malcolm Saint – no i  ktoś musi wpłacić kaucje w razie czego💲💰

Dzisiaj malutka obsuwa, no ale mój sprzęt nie chciał ze mną współpracować. Mam nadzieję, że podoba Wam się ten tag i wszystkie chętne osoby zapraszam do udziału w nim. Przypominam o zadawaniu mi pytań na Instagramie i fb pod zdjęciem z Q&A. A może jest coś co chcielibyście zobaczyć podczas tegorocznego blogmasa?? Swoje propozycje pozostawiajcie w komentarzach.


Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Komentarze

Popularne posty