Eve Jagger "Jackson"





TYTUŁ: Jackson
SERIA: Sexy Bastard
AUTOR: Eve Jagger
DATA WYDANIA: 21.06.2018 r.
WYDAWNICTWO: Kobiece


Witajcie Kochani!!
            Jak obiecywałam Wam w poprzedniej notce, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki autorki innej niż Vi Keeland. Musiałam zrobić sobie odwyk od Vi dlatego też sięgnęłam po powieść Eve Jagger. Swoją przygodę z tą autorką rozpoczęłam rok temu, kiedy to został wydany pierwszy tom serii Sexy Bastard, czyli Hard. Po przeczytaniu tamtej książki doszłam do wniosku, że ta seria zapowiada się całkiem ciekawie, a styl pisania Eve przypadł mi bardzo do gustu. Jednak to, co dobre szybko się kończy i w czerwcu tego roku na naszym rynku wydawniczym pojawiła się już ostatnia część Sexy Bastard, która jest poświęcona Jackson’owi.
            Jackson Masters jest szanowanym i utalentowanym architektem. Dla młodszej siostry jest jak ojciec i matka. Jego życie jest poukładane według skrupulatnego planu, który do tej pory się sprawdzał. Nic nie pozastawiał przepadkowi, ponieważ nad wszystkim musiał mieć kontrolę.
            Szkoda, że Jackson nie przewidział pewnych „komplikacji” w cudownym planie na życie zawodowe oraz prywatne. Jego świat zostaje przewrócony do góry nogami, gdy na jego drodze staje Skylar. Ta dziewczyna jest nieobliczalna i żyje chwilą. Takie zachowania są obce dla przystojnego  architekta oraz trudne do zaakceptowania.
            Skylar, jednak wie jak zagościć na dłużej w świecie Jackson’a. Tylko, czy ludzie z taką przeszłością oraz tajemnicami, a przede wszystkim tak odmiennymi charakterami będą potrafili stworzyć udany związek?
            Powiem Wam, że nie spodziewałam się tak słabego zakończenia tej serii. Od bardzo dawna nie męczyłam się tak z przeczytaniem książki. Jackson nie jest jakimś opasłym tomiszczem, a czytałam go przez jakieś dwa tygodnie, ponieważ wszystko było dla mnie lepsze niż ta historia. Postać Skylar budziła we mnie ogromną irytację, zastanawiałam się nawet, czy ta dziewczyna czasami nie jest obłąkana i nie ma żółtych papierów. Uwierzcie mi, że przy niej Anastasia Steele i jej wewnętrzna bogini to mały pikuś. Na miejscu Jacksona to tą znajomość zerwałabym już po pierwszym spotkaniu. Rozumiem, że życie Skylar nie było kolorowe i stres różnie wpływa na nasze zachowania, ale ona przekraczała wszelkie granice zdrowego rozsądku. Jednak zdaję sobie też sprawę, że przeciwieństwa się przyciągają, więc nie dziwię się, że Jackson chciał ubarwić nieco swoje ułożone życie.
            Nie skreślam tej książki w 100%, tylko uważam, że na tle poprzednich części ta historia wypada bardzo blado. Jackson momentami jest zabawną powieścią, w szczególności wtedy gdy pojawia się Cash oraz pozostali członkowie tej paczki. Książka jest napisana w podobnym stylu, co jej poprzedniczki. Narracja jest prowadzona z perspektywy obojga bohaterów, dzięki czemu możemy poznać ich myśli i uczucia. Takie rozwiązanie, najbardziej przypada mi do gustu w książkach tego typu.
            Bez wątpienia ta historia jest odpowiednia dla tych z Was, którzy lubią lekką lekturę. Na pewno nie jest to typowa romantyczna opowieść, a wpływ na to ma zachowanie Jacksona oraz Skylar. Jeżeli szukacie czegoś nietuzinkowatego, to możecie być pewni, że nie znajdziecie tego w tej książce. Jednak Eve Jagger gwarantuje Wam świetnie opisane sceny erotyczne, które czasami są aż za bardzo dosadne.
            Historia przedstawiona w Jacksonie nie powaliła mnie na kolana. Jak już wspominałam wcześniej, według mnie ta część jest najsłabsza. Szkoda, ponieważ ta książka zamyka całą serię i ubolewam, że Eve Jagger nie miała lepszego pomysłu na tę historię. Postać Jacksona o wiele lepiej wypadała w poprzednich częściach Sexy Bastard. No, cóż u każdego autora zdarzają się słabsze opowieści.
            Książka Jackson otrzymuje ode mnie 3 gwiazdki.

Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Za egzemplarz do recenzji chciałabym serdecznie podziękować Wydawnictwu Kobiecemu.


Komentarze

Popularne posty