Samantha Young "Ostrożnie z miłością" (przedpremierowo)



TYTUŁ: Ostrożnie z miłością
AUTOR: Samantha Young
DATA WYDANIA: 31.10.2018 r.
WYDAWNICTWO: Burda Książki


Witajcie Kochani!!
            Dzisiaj przychodzę do Was z prawdziwą świeżynką wydawniczą, bo już 31 października na półki polskich księgarni trafi najnowsza powieść Samantha Young Ostrożnie z miłością. Z tego, co wiem to część z Was już zakupiła tę książkę na KTK. Samantha Young jest znana w Polsce dzięki seriom: On Dublin Street, Hart''s Boardwalk czy też  Into the Deep. Jak, już Wam pisałam przy okazji recenzji Wszystko, co w Tobie kocham, ja swoją przygodę z tą autorką rozpoczęłam od książki Wbrew zasadom (pierwszy tom On Dublin Street), którą serdecznie Wam polecam. Ubolewam tylko, że nie kupiłam tej serii, a ją wypożyczałam, dlatego muszę to jak najszybciej nadrobić, bo muszę mieć ją w swojej biblioteczce. Według mnie Samantha pisze bardzo kobiece i poruszające historie, które chwytają czytelnika za serce, dlatego też z miłą chęcią sięgnęłam po Ostrożnie z miłością. A o czym jest ta książka??? 
            Ava wraca z rodzinnego miasta do Bostonu, gdzie na co dzień pracuje oraz mieszka. Jednak jej droga powrotna nie jest usłana różami i na pewno nie należy do przyjemnych, ponieważ chyba cały wszechświat sprzysiągł się przeciwko niej. Najpierw zostaje staranowana na lotnisku przez gburowatego Szkota, który na dodatek zgarnia ostatni bilet w pierwszej klasie. Jakby tego było mało jej lot zostaje odwołany, a żeby wrócić do Bostonu musi zdecydować się na lot okrężną drogą, który przewiduje przesiadkę oraz nocleg w Chicago. Jednak przeznaczenie sprawia, że w tym wszystkim będzie towarzyszył jej Caleb.
            Kto by pomyślał, że przymusowy przystanek w Chicago skończy się upojną nocą pomiędzy Avą a Calebem. Miał być to jednorazowy numerek, lecz los postanawia, że w Bostonie ponownie połączy drogi tej dwójki. Wtedy też decydują się oni na stworzenie związku bez zobowiązań.
            Zarówno Ava, jak i Caleb są osobami po przejściach, więc taki układ okazał się idealnym rozwiązaniem. Jednak wiadomo, że takie relacje kończą się tym, że komuś zaczyna zależeć bardziej. W tym przypadku to Ava chcę stabilizacji i to u boku przystojnego Szkota.
            Sama nie wiem od czego zacząć, jeżeli chodzi o tę książkę, ponieważ powaliła mnie ona na kolana. Uważam, że jest to jedna z zabawniejszych historii tej autorki. Od pierwszych stron czytelnik zostaje wciągnięty w szaloną relację Avy i Caleba. Żyją oni ze sobą, jak przysłowiowy pies z kotem. A każda wymiana zdań kończy się uszczypliwościami oraz pyskówkami. Samantha Young w Ostrożnie z miłością zaserwowała czytelnikom relacje Hate – Love, którą ja tak bardzo lubię w książkach, ponieważ nadaje ona pikanterii. W tej powieści wszystko jest idealnie wyważone: żart, romans oraz nienawiść. Tę historię czytałam z zapartym tchem.
            Ava jest świetną projektantką wnętrz, która jest bardzo ceniona w swojej firmie oraz wśród klientów. Jednak, aby znaleźć się w tym miejscu musiała przejść daleką drogę, ponieważ jej życie przed Bostonem nie było kolorowe. Jest kobietą, która troszczy się o osoby, na których jej zależy. Jednak w Avy życiu pojawiły się osoby, które to wykorzystały…
            Caleb natomiast jest nietypowym dyrektorem finansowym w firmie technologicznej. Dlaczego uważam, go za nietypowego?? Ponieważ jest brodaty, często nosi się, jak motocyklista oraz ma tatuaże. Nie zmienia to faktu, że jest geniuszem w swoich fachu. Podchodzi do związków z rezerwą, ale na to ma wpływ również jego przeszłość…
            Przez jakieś ¾ książki nie wiadomo dlaczego Caleb tak się boi zobowiązań. Doprowadziło to tylko do tego, że nie mogłam się oderwać od Ostrożnie z miłością, ponieważ byłam ciekawa, jak to się wszystko zakończy. Samantha Young historię Avy opisuje stopniowo, a prawda na temat przeszłości Caleba spada na czytelnika, jak grom z jasnego nieba. I muszę się Wam przyznać, że to mi się bardzo podobało w tej powieści.
            Ubolewam tylko nad tym, że narracja jest poprowadzona wyłącznie z punktu widzenia Avy. A ja byłam bardzo ciekawa myśli tego seksownego Szkota, bo przypuszczam, że to mogłoby być ciekawe doświadczenie. Niestety pozostaje to wszystko owiane tajemnicą.
            Ostrożnie z miłością jest od teraz moją ulubioną książką Samantha  Young. Jak już pisałam wcześniej w tej książce panuje idealna harmonia od nienawiści do miłości, okraszone odpowiednią dawką poczucia humoru oraz scen erotycznych. Tę powieść czytało mi się naprawdę dobrze i mogę Wam ją polecić w 100%.
            Ode mnie książka Ostrożnie z miłością otrzymuje 6 gwiazdek.
           
Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Za egzemplarz do recenzji chciałabym serdecznie podziękować Wydawnictwu Burda Książki.





Komentarze

Popularne posty