K. Bromberg "W kajdanach miłości"


TYTUŁ: W kajdanach miłości
SERIA: Życiowi bohaterowie
AUTOR: K. Bromberg
DATA WYDANIA: 03.04.2019 r.
WYDAWNICTWO: EditioRed


Witajcie Kochani!!
            Ci, co obserwują mojego bloga od samego początku, to dobrze wiedzą, że mam ogromną słabość do powieści K. Bromberg. Do tej pory uważam, że seria Driven jest jedną z najlepszych, jakie czytałam i zawsze ją polecam osobom, które zaczynają swój romans z erotykami. Zdążyło już upłynąć troszkę czasu od kiedy przeczytałam po raz pierwszy historię Coltona i Rylee, ale mimo to nadal ją uwielbiam. W między czasie K. Bromberg nie próżnowała i wydała również kilka powieści, które oczywiście przeczytałam. Jedne były lepsze, inne były gorsze, jednak uwielbiam styl pisania tej autorki i zawszę z miłą chęcią sięgam po jej książki, Mam nadzieję, że będę mogła w przyszłości przeczytać jeszcze wiele historii autorstwa K. Bromberg
            O czym jest książka W kajdanach miłości??
            „Książka ta rozpoczyna serię Życiowi bohaterowie, kolejną trylogię pióra K. Bromberg. Jej tytułowymi bohaterami są trzej przystojni bracia Malone. Jeden z nich, Grant, od najwcześniejszych lat przyjaźnił się z rezolutną i śliczną Emmerson Reeves. To właśnie „Emmy” była jego najlepszą przyjaciółką, z którą spędzał każdą wolną chwilę. I nagle wszystko się skończyło. Niespodziewany dramat, złamana obietnica i krótkie pożegnanie. Dziecięca radość i wspólne zabawy odeszły w przeszłość. Dziewczyna zniknęła z życia Granta na dwadzieścia długich lat. Nie zdołała jednak uciec z jego serca.
Kiedy spotkali się ponownie, byli zupełnie innymi ludźmi. Ona stała się piękną kobietą, pełną życia, zuchwałą i odważną. On natomiast przeobraził się w atrakcyjnego mężczyznę noszącego policyjny mundur. Taki mężczyzna mógł spełnić każde kobiece marzenie o prawdziwym bohaterze. Grant szybko zdaje sobie sprawę, że kocha tę dziewczynę i jest w stanie zrobić wszystko, by odzyskać jej przyjaźń i zdobyć serce. Emmy jednak dalej nie chce go znać, choć dawny towarzysz dziecięcych zabaw ogromnie jej się podoba i rozpala w niej prawdziwy ogień. Spędzają razem jedną noc, po której Grant ma na zawsze zniknąć z Reeves...
Czy zakochany bohater zdoła wygrać z demonami przeszłości i odzyskać uczucia Emmy? Oto ekscytująca i emocjonalna historia! Przekonasz się, jak szybko może runąć uporządkowane i poukładane życie, gdy wtargnie w nie prawdziwe uczucie, jak trudno naprawić błędy popełnione wiele lat temu i jak wielką, cudowną moc posiada miłość, przyjaźń oraz troska o ukochaną osobę. Nie oderwiesz się od tego poruszającego romansu aż do ostatniej strony!
Nie liczy się jej przeszłość. Ważne jest tylko prawdziwe uczucie!”
Zasiadając do lektury W kajdanach miłości czułam ogromną ekscytację, ponieważ byłam bardzo ciekawa czy ta książka dorówna historii Coltona i Rylee. I muszę Wam powiedzieć, że ta powieść okazała się naprawdę świetna, ponieważ budziła ona we mnie wiele emocji, chociaż na samym początku zakładałam, że okaże się ona wyłącznie miłym umilaczem czasu. Według mnie ta książka ma idealne tempo, wszystko dzieje się w odpowiednim momencie, pomimo tego, że niektóre sceny były za bardzo przeciągane.
Bez dwóch zdań ta historia to idealne połączenie romansu z dramatem ludzkim. W kajdankach miłości jest dużo intensywności i nie chodzi mi o rozbudowane sceny erotyczne, ponieważ w tej książce dowiadujemy się tylko, że bohaterowie ze sobą spali. Chodzi mi przed wszystkim o to, jak Grant oraz Emmy odnajdują z powrotem drogę do swoich serc, udowadniając tym, że prawdziwa miłość może przetrwać nawet najdłuższą rozłąkę.
            Zauważyłam też, że K. Bromberg w swoich powieściach uwielbia poruszać bardzo trudną tematykę, która budzi w czytelniku skrajne emocje. W książce W kajdankach miłości postanowiła ona poruszyć drażliwy temat związany z przemocą domową, której świadkami bądź też ofiarami stają się dzieci i kobiety. Większość ludzi woli przymykać na ten problem oko, dając tym samym ciche przyzwolenie oprawcom. Natomiast ci, którzy starają się walczyć z taką patologią nie mają łatwo, ponieważ nie mogą oni pomóc każdemu potrzebującemu. Bardzo się cieszę, że K. Bromberg postanowiła o tym napisać i uzmysłowić swoim czytelnikom, jak powinna wyglądać prawidłowa postawa, którą reprezentował Grant.
            Skoro już przywołałam jego postać to chyba wypadałoby, co nieco o nim Wam opowiedzieć. Grant jest przystojnym policjantem, którego chciałoby się zamknąć w swojej sypialni i pobawić się jego kajdankami oraz pałką…🙈 A tak na poważnie jest on ideałem bohatera książkowego, ponieważ ma ogromne poczucie humoru, przestrzega prawa i jest uczuciowy. Doceniam jego konsekwencje oraz cierpliwość we wszystkich działaniach, które wykonywał. Podoba mi się ta jego chęć niesienia pomocy wszystkim dookoła. Natomiast Emmy jest bardzo silną młodą kobietą, której dzieciństwo było dalekie od ideału. Jej przeszłość nie jest czymś, czym chce się dzielić z innymi ludźmi, bo powoduje to rozdrapywanie starych ran. Pomimo swojej nieciekawej przeszłości Emerson staje na własnych nogach i snuje marzenia, które chce spełnić. Bywa również zadziorną laską i jest nie łatwym przeciwnikiem dla Granta.  
            Książka W kajdankach miłości zaskoczyła mnie w bardzo pozytywny sposób. Może i ta historia nie jest tak idealna, jak seria Driven, ale prawie udało jej się dorównać. Ta powieść jest naładowana przeróżnymi emocjami, które powodują raz łzy szczęścia, a raz łzy smutku. K. Bromberg nie zapomina w tej książce o poczuciu humoru, który można zauważyć w gierkach słownych bohaterów, te wymiany zdań bardzo często rozkładały mnie na łopatki. Książka W kajdankach miłości jest seksowną historią miłosną, w której odnajdziecie cały wachlarz uczuć. Jestem przekonana, że pomimo trudnej tematyki, która jest poruszona w tej powieści, to miło spędzicie z nią czas.
            Ode mnie książka W kajdankach miłości otrzymuje 5 gwiazdek.


Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Za egzemplarz do recenzji chciałabym serdecznie podziękować Wydawnictwu EditioRed.




Komentarze

Popularne posty