Ana Rose "Wroga miłość. Part 2" (patronacka)



TYTUŁ: Wroga miłość. Part 2
SERIA: Wroga miłość
AUTOR: Ana Rose
DATA WYDANIA: 26.10.2019 r.
WYDAWNICTWO: WasPos


Witajcie Kochani!!
            Po książki Any Rose sięgam w ciemno, ponieważ wiem, że potrafi mnie ona zaciekawić historiami, w których nich opisuje. Ta autorka idealnie dawkuje emocje, dzięki czemu udaje się jej zaskoczyć czytelnika tymi wszystkimi zwrotami akcji. Ma też ona lekkie pióro, a to sprawia, że jej książki czyta się mi naprawdę dobrze. Uważam, że powieści Any Rose mogą śmiało konkurować z tymi zagranicznymi, bo ta autorka potrafi pisać dobre historie na światowym poziomie.
            O czym jest książka Wroga miłość. Part 2???
            „ON – miał ją zabić.
ONA – miała być jego wyczekiwaną nagrodą po latach poszukiwań.
Stało się jednak coś, czego żadne z nich nie przewidziało. Pojawiło się UCZUCIE.
Największym koszmarem dla Adeline jest Evan. Dziewczyna wpada w jego łapy, ale dzięki niespodziewanej pomocy ucieka i ukrywa się.
Pytanie co teraz… Czy Damion nadal chce jej śmierci?
Tym razem problem tkwi jednak w tym, że prócz niego szukają jej ONI. A ONI są wytrwali w swoich poszukiwaniach i Damion musi zrobić wszystko, aby być pierwszym, który ją odnajdzie.
Adeline zmienia się… I nie chodzi tu tylko o wygląd, ta zmiana zaczyna się wewnątrz niej, na nowo ją kształtuje. Staje się silniejszą i żądną zemsty KOBIETĄ. Jest twardsza i prędzej sama się zabije, niż pozwoli na to komukolwiek innemu.
A czy zmieniło się coś po tym, gdy Adeline oddała się swojemu prześladowcy – Damionowi…? Tak, ich wzajemne przyciąganie nie ustało, a wręcz się nasiliło.
Czy to może się udać? Czy może stanie się coś, czego żadne z nich nie przewidziało?
Uczucie narasta, a śmierć czyha za rogiem…”
Kiedy zasiadałam do czytania drugiego tomu Wrogiej miłości byłam bardzo podekscytowana, ponieważ zastanawiałam się czym tym razem zaskoczy mnie Ana Rose. Takie, a nie inne zakończenie pierwszego tomu tej serii, dało różne możliwości autorce na dalsze poprowadzenie historii Adeline i Damiona. Uważam, że pozostawienie sobie otwartej furtki przez Anę Rose było bardzo dobrym posunięciem, ponieważ czytelnik po przeczytaniu pierwszej części pozostaje z ogromnym głodem, który bardzo szybko chce zaspokoić. Uwielbiam, gdy autorki pozostawiają mnie w stanie zawieszenia, bo wiem, że kontynuacja może okazać się jeszcze lepsza. No i muszę Wam powiedzieć, że to co przeczytałam przeszło moje najśmielsze oczekiwania.
            Jeśli chodzi o drugi tom tej serii to mogę się nawet pokusić o stwierdzenie, że jest on lepszy od poprzedniego. Ana Rose w Wrogiej miłości. Part 2 zarzuciła czytelnika takimi bobami z informacjami, że aż nie mogłam uwierzyć w to co czytałam. Wszystko, co przytrafiło się parze głównych bohaterów i nie tylko im, sprawiało że moje emocje zostały pobudzone do granic możliwości. Te wszystkie nieoczekiwane zwroty akcji były bardzo ekscytujące i powodowały, że ciągle mi było mało tej historii.
            Wiadomo, że pewne rzeczy w tej powieści były do przewidzenia, jednak należy docenić fakt, że autorka starała bardzo mocno od tego odejść. Niektórym może się też to nie podobać, że w tej historii dzieje się momentami bardzo dużo, jednak ja sobie nie wyobrażam bez tego tej książki. Te informacje pozwalają uzyskać nam pełny obraz, jakim go chciała nam przedstawić Ana Rose. A to nie zawsze się udaje innym autorom.  
            W Wrogiej miłości. Part 2 pojawia się wiele nowych postaci, które wnoszą świeży powiew do tej książki. Wpływają oni na życie pary głównych bohaterów w większym, bądź mniejszym stopniu, ale są oni idealnym dopełnieniem historii Damiona i Adeline. Oczywiście nie mogło też zabraknąć ekipy z pierwszego tomu tej serii. Muszę się Wam natomiast przyznać do tego, że byłam bardzo zaskoczona przemianą głównej bohaterki, ponieważ dzięki temu zyskała ona bardzo dużo w moich oczach. Uwielbia silne damskie postacie, które mają tego zadziora i nie boją się ryzykować. Ubolewam tylko nad tym, że Damion nie ewoluował na kartach tej historii, był taki sam, jakim go zapamiętałam po pierwszym tomie tej serii.
            Jeżeli szukacie naprawdę dobrej historii mafijnej to koniecznie sięgnijcie po serię Wroga miłość. Nie jest to tylko powieść o brutalnym świecie, gdzie ludzie pozbawieni są jakichkolwiek skrupułów. Moim zdaniem jest to udoskonalona wersja historii Romea i Julii, która toczy się we współczesności. Ana Rose nie zapomniała w tej powieści o namiętności, która rozpali Wasze zmysły do czerwoności. Wrogą miłość czyta się naprawdę dobrze i jestem przekonana, że spędzicie przy niej miło czas.
Książka Wroga miłość. Part 2 otrzymuje ode mnie 6 gwiazdek.
           
Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Justyna Coffee_Cup90;)

Za egzemplarz do recenzji chciałabym serdecznie podziękować Anie Rose i wydawnictwu WasPos.






Komentarze

Popularne posty