Lutowe zapowiedzi książkowe

Rynek wydawniczy w tym roku bardzo rozpieszcza czytelników. Styczniowe premiery książkowe były bardzo mocne, a ja już sięgnęłam po kilka z nich m.in. Seks i orzeszki, Ułaskawienie (recenzja na blogu), czy też Gracz. I z ręką na sercu mogę stwierdzić, że są to gorące pozycje. Jednak to miesiąc luty przyniesie porządną dawkę emocji, z racji tego, że do polskich księgarni trafią kontynuacje kilku bardzo dobrych serii.

Źródło: http://lubimyczytac.pl
01 lutego Wydawnictwo Pascal wypuszcza na rynek Gorące zmysły, czyli drugi tom serii Love by Design autorstwa Kendall Ryan. Polscy czytelnicy autorkę poznali dzięki takim książkom jak: Jesteś zagadką, Screwed czy Working it. Kusząca kariera (I tom Love by Design). 
Gorące zmysły są kontynuacją historii Emmy Clarke, małomiasteczkowej asystentki w agencji modelingowej oraz gorącego topmodela, Bena Shawa. W pierwszej części serii widzimy jak pomiędzy tą dwójką nawiązuje się gorące uczucie, od niegrzecznych smsów do spędzania upojnych nocy razem. Wszystko układa się dobrze pomiędzy Emmy a Benem, do momentu, dopóki Fiona, szefowa naszej głównej bohaterki, nie ogłasza, że jest w ciąży z młodym modelem... Cały świat cichej i spokojnej asystentki wywraca się do góry nogami.
W drugiej części Kendall Ryan udzieli nam odpowiedzi na nurtujące Nas od poprzedniej części pytania. Czy dziecko, które nosi w sobie Fiona, jest na pewno Bena? A przede wszystkim dowiemy się czy związek uroczej Emmy z modelem przetrwa, pomimo burzy wywołanej ciążą i intrygami szefowej agencji modelingowej? Na pewno i w przypadku tej części, autorka uraczy czytelników scenami erotycznymi, które wywołają rumieńce na twarzy. Zachęcam do sięgnięcia po tę pozycję. A jeżeli nie znacie jeszcze serii Love by design, to koniecznie musicie to nadrobić, czytając Working it. Kusząca kariera. 

Źródło: http://www.wydawnictwofilia.pl
Chyba ta propozycja, ze wszystkich dzisiaj prezentowanych, wzbudza we mnie najwięcej emocji. Do tej pory jestem pod wrażeniem, jakie na mnie wywarła pierwsza część serii Poranione dusze autorstwa Tillie Cole. Osobiście bardzo długo wahałam się przed przeczytaniem Raze, ponieważ obawiałam się, że treść w niej zawarta może mnie przerazić. Zazwyczaj jestem zwolenniczką mniej "mrocznych" opowieści.
Tillie Cole podbiła serca polskich czytelniczek książką Raze w październiku 2016 roku. Seria Poranione dusze jest zdecydowanie inna, od tych które były robione na wzór Greya. Jednak, gdy już zasiądziecie do lektury Raze, możecie być pewni, że tak szybko nie skończycie tego czytać, bo historia wciąga od pierwszych swoich stron.
Reap to druga część serii Poranione dusze. Wydawnictwo Filia premierę tej książki zapowiada na 15 lutego. Tym razem poznajemy historię numeru 221, czyli więźnia gruzińskich gangsterów, oraz Talii Tolstoi, którą mogliśmy poznać w poprzedniej części, jest ona siostrą głównego bohatera Raze, a zarazem córką jednego z liderów rosyjskiej Braci. Cała historia nadal będzie osadzona w świecie mafii oraz na walkach na śmierć i życie w Kazamatach. Zdecydowanie seria Poranione dusze jest dla osób o silnych nerwach, którym agresja i drastyczne sceny nie przeszkadzają w powieściach. 

Źródło: http://www.wydawnictwokobiece.pl
Na sam koniec została mi do przedstawienia książka, mojej ulubionej autorki - Katy Evans. Ja swój "romans" z tą panią zaczęłam od pamiętnej serii Real
Manwhore, bo taki jest tytuł całej serii, jak i jej pierwszego tomu, opowiada losy przystojnego biznesmena Malcolma Kyle’a Prestona Logana Saint’a oraz młodej dziennikarki Rachel Livingston. Przed młodą kobietą zostaje postawione zadanie, ma ona przeprowadzić wywiad ze „Świętym”, aczkolwiek to nie ma być zwyczajny wywiad. Rachel ma przedstawić światu nieznane do tej pory oblicze Malcolma, przez co musi się do niego zbliżyć. Im więcej czasu udaje jej się spędzić z młodym biznesmenem, tym bardziej ona zaczyna coś do niego czuć. Saint nie zdaje sobie sprawy z zadania, jakie ma do wykonania Rachel, aż do momentu powstania pewnego artykułu…
W Manwhore+1, zostaje pokazana historia Rachel i Malcolma po tym, jak cała sprawa z artykułem wychodzi na jaw. Czy uda się dziennikarce odzyskać zaufanie i serce biznesmena? Czy Saint pozwoli wrócić do swojego życia Rachel? Na te i wiele innych pytań otrzymamy odpowiedź już 17 lutego.
Jednak Wydawnictwo Kobiece już dało Nam przedsmak tego, czego możemy się spodziewać od Manwhore+1, publikując fragment książki. Oczywiście zachęcam wszystkich do zapoznania się z nim, jak i z całą książką. 

Jak sami widzicie luty zapowiada się bardzo gorąco. A na którą książkę Wy czekacie najbardziej?? Ja na pewno sięgnę po wszystkie, które Wam tutaj dzisiaj zaprezentowałam. 
Pozdrawiam Was ciepło, Wasza Coffee_Cup90;)

Komentarze

Popularne posty